Toshiba разкрива своите планове за присъствие на българския пазар
16
май
13 май, София: При препълнена зала в учебния център на Поликомп, най-големият дистрибутор на ИТ продукти, Toshiba разкри своите планове за присъствие на българския пазар. Презентацията, част от цикъла обучения „Партньорска академия – Поликомп”, бе посветена на структурни промени в Тоshiba и нови хитови продукти в гамата преносими компютри на световния производител, чийто успешен дистрибутор Поликомп е от лятото на 2009 г.
Пред представители на фирми-дилъри и журналисти от специализираните издания Андреас Шефер – Мениджър продажби за Югоизточна Европа и Израел – представи новия Toshiba бизнес мениджър за България – Данко Иванов. „Целта ни е да задълбочим взаимоотношенията с риселърите и ритейлърите”, съобщи Шефер.
Пазарният дял на Toshiba за първото тримесечие на тази година в страните от Централна и Източна Европа е 13,2%, анализира Шефер. По данни на IDC, делът на марката у нас възлиза на 8%, което отрежда на Toshiba място в Топ 4 на производителите на преносими компютри.
Беше направен официален анонс на структурна промяна в дивизиите на Тoshibа – ново подразделение Digital Products&Services Company, което работи от 1 април. „Ноутбуците все повече се превръщат в потребителски продукти. Затова от централата в Токио решиха да слеят поделенията за производство на преносими компютри и потребителска електроника”, поясни Андреас Шефер.
Иновативният дух на марката бе усетен с презентациите на нови атрактивни модели при преносимите устройства:
• Мултимедийният ноутбук Qosmio F750 3D - първият в света 3D преносим компютър, за който не са необходими специални очила за гледане на триизмерно съдържание. Новост е и възможността да се гледат едновременно 2D и 3D изображения – т.е. можете да сърфирате в Интернет пространството докато гледате 3D филми.
• Новия таблет Antares с Android ОС. „Поради силното развитие на пазара на таблети и операционни системи през миналата година, до 2014-та половината от хардуера ще бъде предназначен основно за този тип устройства", прогнозира Шефер. По-добри ергономични характеристики, допълнителна функционалност при управление на звука и изображението са направленията, където Toshiba предлага повече на своите клиенти в този продуктов сегмент.
С интересни демонстрации „на живо” беше представена надеждността на бизнес решенията на марката. Данко Иванов, новият мениджър на Toshiba за България, се спря и на серията R800, в която се предлагат три нови модела – Portege 830, Tecra R840 и Tecra R850. Генериращите топлина компоненти са умело групирани в близост до компактна интегрирана система от вентилатори, която намалява топлината, за да може процесорната технология да предоставя модерна бизнес производителност – всичко това в тънък, компактен корпус, който можете да носите навсякъде.
„Нашата убеденост в качествата на продуктите, с които разполагаме, ни дава основание да предложим на нашите клиенти уникална по рода си гаранция за удовлетворение – NMWG”, завърши изложението г-н Иванов. До 31 август уникалната гаранция на Toshiba е с 2-годишен срок.