Моля, въведете вашето потребителско име и парола.
Изчакайте зарежда се ..
Изчакайте зарежда се ..
Поликомп - кариера, свободни работни позиции, персонал

Ние Ви предлагаме:

интересна и динамична работа в сферата на информационните технологиивъзможности за професионално развитие и лична изявастимулираща работна среда и отлична фирмена организацияпакет допълнителни социални придобивки

От Вас очакваме:

висока степен на отговорност и отдаденост на работата силни комуникативни умения

Успех! Станете част от нашия екип!

Вашата автобиография

име пощенски адрес телефонен номер електронна поща информация за образованието и квалификацията информация за професионалния опит в областта на позицията, за която кандидатствате

Придружаващото мотивационно писмо трябва да предоставя информация относно вашите цели и предпочитания в сферата на работа.

За да кандидатствате за работа при нас, изпратете своя автобиография, мотивационно писмо и актуална снимка на електронен адрес: jobs@polycomp.bg или на адрес: Поликомп ЕООД ул. Боян Дамянов 9, София 1784. Телефон за справки: (02) 814 4141

СВОБОДНИ ПОЗИЦИИ ЗА АМБИЦИОЗНИ И ДИНАМИЧНИ ХОРА

МЕНИДЖЪР БИЗНЕС РАЗВИТИЕ

Отговорности: Идентифицира стратегически възможности за развитие и разширяване на бизнеса на компанията – в съществуващи и нови категории, потенциални интересни партньорства в и извън България, Нови сегменти и нови услуги към дилъри в страната и чужбина; Проучва и анализира тенденциите на пазарна в областта на дейността на компанията; Следене и анализ на конкурентите; Разработва, представя и защитава пред Ръководството на компанията обосновани предложения за бизнес развитие на база на извършените анализи и идентифицирани потенциални възможности; Инициира и участва при преговорите с потенциалните партньори;

Изисквания: Висше образование; търговски опит на ръководна позиция; търговски усет; активност и инициативност; стремеж и умения за постигане на резултати; умения за работа в екип; Много добро познаване на пазара и фирмите от IT бранша; Добри умения за презентиране и водене на преговори ; Комуникативни и аналитични умения; Способност за стратегическо планиране; Внимание към детайла; Проактивност, инициативност, самостоятелност, отговорност; Владеене на английски език – писмено и говоримо; Добри познания в компютърната техника и технологии; Отлични компютърни умения – Excel, Power Point, Word; Шофьорска книжка и готовност за активно шофиране; Опитът на подобна позиция е предимство;


Очаквайте динамична и предизвикателна работа в най-големия български ИТ дистрибутор; Възможност да допринесете за непрестанното развитие на доказано успешна компания; Предизвикателни задачи по проекти от локален и/или международен характер; Приятна работна атмосфера, Подходящо заплащане в зависимост от резултатите; Пакет допълнителни социални придобивки; Фирмени обучения; Възможности за самостоятелни решения и лична изява.

Търговски асистент

Отговорности: Подпомагане работата на търговците, комуникация с клиенти на фирмата, поддържане и организиране на търговска информация и документация.
Изисквания: Комуникативност, добро владеене на MS Excel, познания в компютърната техника, работен английски език, умения за работа в екип.



Информация

Поканените на разговор кандидати ще получат информация за пакета социални придобивки на фирмата. Кандидати, към които фирмата проявява интерес, ще бъдат уведомени в срок до 7 работни дни от датата на подаване на документите.

Благодарим ви, че проявихте интерес към нашата компания.
Изпратете вашата кандидатура, дори да няма обявени свободни позиции в момента.

Предоставените от вас данни са лични и са обект на специална защита по смисъла на ЗЗЛД. Поликомп се задължава да ги съхранява и да не ги разпространява, под каквато и да е форма, освен за целите на подбора на кандидати.