Моля, въведете вашето потребителско име и парола.
Изчакайте зарежда се ..
Изчакайте зарежда се ..
Поликомп - кариера, свободни работни позиции, персонал

Ние Ви предлагаме:

интересна и динамична работа в сферата на информационните технологиивъзможности за професионално развитие и лична изявастимулираща работна среда и отлична фирмена организацияпакет допълнителни социални придобивки

От Вас очакваме:

висока степен на отговорност и отдаденост на работата силни комуникативни умения

Успех! Станете част от нашия екип!

Вашата автобиография

име пощенски адрес телефонен номер електронна поща информация за образованието и квалификацията информация за професионалния опит в областта на позицията, за която кандидатствате.

Придружаващото мотивационно писмо трябва да предоставя информация относно вашите цели и предпочитания в сферата на работа.

За да кандидатствате за работа при нас, изпратете своя автобиография, мотивационно писмо и актуална снимка на електронен адрес: jobs@polycomp.bg или на адрес: Поликомп ЕООД ул. Боян Дамянов 9, София 1784. Телефон за справки: (02) 814 4141

СВОБОДНИ ПОЗИЦИИ ЗА АМБИЦИОЗНИ И ДИНАМИЧНИ ХОРА

СЪТРУДНИК СКЛАД

Изисквания: Организираност, акуратност, умения за работа в екип, работа с компютър.
Отговорности: Работа в склад за компютърна техника, приемане, подреждане и спедиране на стоки от и на клиенти и партньори.

Изисквания: Организираност, акуратност, умения за работа в екип, работа с компютър.
Отговорности: Работа в склад за компютърна техника, приемане, подреждане и спедиране на стоки от и на клиенти и партньори.
Предимство е опит с работата с високо-повдигач тип Ричтрак.

Търговски консултант компютърни продукти

Отговорности: Продажба на компютърни продукти, поддържане на търговски контакти със съществуващите клиенти (дилъри), активно търсене на нови дилъри и развитие на дилърската мрежа.

Изисквания: Добри познания в компютърната техника и IT бранша, комуникативни умения, активно отношения към работата, стремеж за постигане на резултати, опит на подобна позиция, търговски нюх, работен английски език, екипност в работата.

Финансов анализатор

За постоянно разрастващите се нужди на компанията, търсим мотивиран и отговорен служител за Централния офис в Габрово.

Отговорности:

• Анализиране на финансовите отчети и данни на компанията за идентифициране на тенденции и възможности за подобрение.
• Изготвяне на финансови прогнози и различни финансови анализи.
• Участие в разработването на стратегии за управление на риска и инвестиционни стратегии.
• Оценка на финансовата устойчивост и рентабилност на нови проекти и инициативи.
• Подготовка на периодични отчети и анализи за управлението на компанията.
• Сътрудничество с други отдели за разработване и оптимизация на финансовите процеси и системи.
• Непрекъснато следене на регулаторни промени, които могат да повлияят на компанията.

Изисквания:

• Способност за самостоятелна работа, инициативност, проактивност към решаване на проблемите и намиране на успешни решения.
• Стратегическо мислене и умение за оценка на риска.
• Отлични аналитични умения и внимание към детайлите.
• Умения за работа с финансови бази данни и софтуерни програми (Excel, PowerBI и др.).
• Задълбочени познания в областта на финансово управление, счетоводство и финансов анализ.
• Способност за изпълнение на различни задачи в динамична среда.
• Отлични умения за писмена и устна комуникация, както и водене на бизнес кореспонденция.
• Бакалавърска или магистърска степен в областта на финансите, счетоводството, бизнес администрацията или сродна област.
• Минимум 2 години професионален опит в областта на финансовия анализ или счетоводство.
• Сертификация като CFA или CPA е предимство.

Ние Ви предлагаме:

• Възнаграждение, съобразено с пазарните нива;
• Пакет допълнителни социални придобивки:
- Ваучери за храна
- Карта за градски транспорт
- Годишен сума за зъболекарски услуги
- Ваучери за рожден ден
- Дни допълнителен платен отпуск
- Безплатни кафе и безалкохолни напитки
- Бонуси при покриване на фирмените цели
• Работа в подкрепяща среда
• Възможности за обучение и професионално развитие в структурата на компанията.

Гарантираме пълна конфиденциалност на Вашата кандидатура. Първоначалният подбор ще се извърши по документи. Ще се свържем само с одобрените кандидати.




Информация

Поканените на разговор кандидати ще получат информация за пакета социални придобивки на фирмата. Кандидати, към които фирмата проявява интерес, ще бъдат уведомени в срок до 7 работни дни от датата на подаване на документите.

Благодарим ви, че проявихте интерес към нашата компания.
Изпратете вашата кандидатура, дори да няма обявени свободни позиции в момента.

Предоставените от вас данни са лични и са обект на специална защита по смисъла на ЗЗЛД. Поликомп се задължава да ги съхранява и да не ги разпространява, под каквато и да е форма, освен за целите на подбора на кандидати.