Please enter your username and password.
Please wait, loading ..
Please wait, loading ..
Polycomp – career, vacancies, team

WE OFFER YOU:

Interesting and dynamic work in the field of information technologies. Opportunities for professional and personal development. Motivating work environment and excellent company organization. A package of additional social benefits.

WE EXPECT FROM YOU:

High degree of responsibility and dedication to work. Strong communication skills.

We wish you good luck! Be part of our team!

YOUR CV (please mention)

Name Postal address Phone number E-mail Information about your education and qualifications Information about the professional experience in the field of the position you are applying for

The cover letter must provide information about your work goals and preferences.

To apply for a job possition, send your CV, cover letter and current photo to e-mail: jobs@polycomp.bg or address: Polycomp EOOD, 9 Boyan Damyanov Str., Sofia 1784. Phone number for additional questions: (02) 814 4141.

VACANCIES FOR DYNAMIC AND DETERMINED PEOPLE

СЪТРУДНИК СКЛАД

Изисквания: Организираност, акуратност, умения за работа в екип, работа с компютър.
Отговорности: Работа в склад за компютърна техника, приемане, подреждане и спедиране на стоки от и на клиенти и партньори.

Изисквания: Организираност, акуратност, умения за работа в екип, работа с компютър.
Отговорности: Работа в склад за компютърна техника, приемане, подреждане и спедиране на стоки от и на клиенти и партньори.
Предимство е опит с работата с високо-повдигач тип Ричтрак.

Търговски консултант компютърни продукти

Отговорности: Продажба на компютърни продукти, поддържане на търговски контакти със съществуващите клиенти (дилъри), активно търсене на нови дилъри и развитие на дилърската мрежа.

Изисквания: Добри познания в компютърната техника и IT бранша, комуникативни умения, активно отношения към работата, стремеж за постигане на резултати, опит на подобна позиция, търговски нюх, работен английски език, екипност в работата.

Финансов анализатор

За постоянно разрастващите се нужди на компанията, търсим мотивиран и отговорен служител за Централния офис в Габрово.

Отговорности:

• Анализиране на финансовите отчети и данни на компанията за идентифициране на тенденции и възможности за подобрение.
• Изготвяне на финансови прогнози и различни финансови анализи.
• Участие в разработването на стратегии за управление на риска и инвестиционни стратегии.
• Оценка на финансовата устойчивост и рентабилност на нови проекти и инициативи.
• Подготовка на периодични отчети и анализи за управлението на компанията.
• Сътрудничество с други отдели за разработване и оптимизация на финансовите процеси и системи.
• Непрекъснато следене на регулаторни промени, които могат да повлияят на компанията.

Изисквания:

• Способност за самостоятелна работа, инициативност, проактивност към решаване на проблемите и намиране на успешни решения.
• Стратегическо мислене и умение за оценка на риска.
• Отлични аналитични умения и внимание към детайлите.
• Умения за работа с финансови бази данни и софтуерни програми (Excel, PowerBI и др.).
• Задълбочени познания в областта на финансово управление, счетоводство и финансов анализ.
• Способност за изпълнение на различни задачи в динамична среда.
• Отлични умения за писмена и устна комуникация, както и водене на бизнес кореспонденция.
• Бакалавърска или магистърска степен в областта на финансите, счетоводството, бизнес администрацията или сродна област.
• Минимум 2 години професионален опит в областта на финансовия анализ или счетоводство.
• Сертификация като CFA или CPA е предимство.

Ние Ви предлагаме:

• Възнаграждение, съобразено с пазарните нива;
• Пакет допълнителни социални придобивки:
- Ваучери за храна
- Карта за градски транспорт
- Годишен сума за зъболекарски услуги
- Ваучери за рожден ден
- Дни допълнителен платен отпуск
- Безплатни кафе и безалкохолни напитки
- Бонуси при покриване на фирмените цели
• Работа в подкрепяща среда
• Възможности за обучение и професионално развитие в структурата на компанията.

Гарантираме пълна конфиденциалност на Вашата кандидатура. Първоначалният подбор ще се извърши по документи. Ще се свържем само с одобрените кандидати.




Информация

Поканените на разговор кандидати ще получат информация за пакета социални придобивки на фирмата. Кандидати, към които фирмата проявява интерес, ще бъдат уведомени в срок до 7 работни дни от датата на подаване на документите.

Благодарим ви, че проявихте интерес към нашата компания.
Изпратете вашата кандидатура, дори да няма обявени свободни позиции в момента.

Предоставените от вас данни са лични и са обект на специална защита по смисъла на ЗЗЛД. Поликомп се задължава да ги съхранява и да не ги разпространява, под каквато и да е форма, освен за целите на подбора на кандидати.