Три съвета за покупка на най-добрия тонер от Brother
24
окт.
Когато имате нужда от тонер за принтера, има много важна разлика между цена и стойност. Получаването на най-добра стройност за бизнеса означава да се гледа отвъд цената на консуматива и очаквания брой копия.
За да не позволите на бизнеса си да попадне в капана на фалшивите икономии от тонер, Brother ви предлага три основни критерия за стойността на печат, които да улеснят решението за закупуване на консумативи.
• Качество – Това е параметърът, с който няма как да правите компромис. Все пак изобщо не е ОК да изпращате или показвате документи, които имат петна, замазани са или са бледи и не изглеждат като оригинали. Обикновено точно това се случва при използването на тонер от друг производител, който не разполага с ноу-хау-то и оборудването на производителя на принтера. Качеството може дори да се влоши с времето, което налага преждевременна смяна на консуматива. По този начин всички претенции за постигане на голям обем от страници и пестене стават безпредметни.
• Надеждност – Неоригиналните тонер касети обещават подобно представяне, но това често идва с влошена надеждност. Едни от най-често срещаните проблеми са изтичане на тонер, често засядане на хартията и повреда на други части, което означава, че устройството е неработоспособно. Можете да спестите време за поправка на техниката и решаване на проблемите като използвате оригинален тонер, който е оптимален за конкретния модел принтер.
• Капацитет – Освен цената, следващият важен критерий по важност за бизнеса е броя на копията, които касетата може да постигне. Но разгледан сам по себе си този параметър може да бъде подвеждащ. Истинската картина за стойността на печата включва още качеството и времето, през което устройството е работоспособно. Ако влошеното качество или други свързани проблеми ви принудят да смените касетата по-рано, тя съответно не може да постигне обещания брой копия. Също така, ако продуктът има проблеми със съвместимостта, изтичане на тонер или често засядане на хартията, броят копия се превръща в не толкова важен фактор, когато времето за отстраняване на проблемите става критично.
Ако някой от посочените три критерия при печат не е задоволителен, това директно оказва влияние на живота на вашата тонер касета. Така бизнесът страда от повишено време за неработоспособност, ниска ефективност, по-големи разходи за поддръжка и по-висока цена на страница.
Да заменим ниската цена с висока полезна стойност
За да бъдете сигурни, че вашето лазерно устройство постига очакваните обеми печат, предлага високо качество от първата до последната страница и изисква минимум време за обслужване, Brother съветва да изберете оригиналните консумативи.
В серия от изтощителни тестове, проведени от Keypoint Intelligence - Buyers Lab, 10 широко достъпни алтернативни тонери са сравнени с оригинален консуматив за Brother HL-L6300DW.
Докато всички други видове стигат до поне един сериозен проблем, който изисква преждевременна смяна на тонера или непланирано обслужване*, оригиналният тонер на Brother постигна най-голям общ брой копия, най-висока средна производителност* и печели всички първи места във всички измервания.
При сравнението на средните резултати на всички алтернативни тонер касети, тонерът на Brother постига 57% повече отпечатани копия*, което разкрива скритата цена и компромиса с качеството при използване на неоригинални консумативи.
Brother разработва своите тонери за надеждна и оптимална работа с конкретните модели принтери, което гарантира постигане на голям брой копия и идеално качество от първата до последната страница.
*Keypoint Intelligence / Buyers Lab's March 2018 тестов доклад, озаглавен 'Brother Genuine Toner Cartridges for Brother HL-L6300DW versus Ten Third-Party Brands'. Докладът е наличен само на английски език.
За Brother
Brother е световно известна технологична компания, създадена в Япония преди повече от век. В момента има офиси в 44 държави, а продуктите й се продават в повече от 100. Започнала като производител на шевни машини през 1908 г., Brother Group е развила и разширила неимоверно през годините гамата от технологични продукти и услуги, които предлага. Днес някои от най-известните от тях са принтерите, мултифункционалните устройства, факсовете, етикетните принтери и мобилните печатни решения, които се произвеждат в собствени фабрики на компанията, намиращи се в Япония, Китай, Виетнам, Малайзия и др. азиатски страни.
На Европейския пазар Brother стъпва през 1958 г., като в момента има силно присъствие с търговски офиси в 19 европейски държави, централен офис за Европа в Манчестър (Англия) и две производствени мощности в Европа за рециклиране на консумативи: Великобритания и Словакия. Brother непрекъснато отговаря на променящите се нужди на пазара като патентова и произвежда нови и оригинални продукти. Продуктовите дизайнери на компанията са създали някои от най-продаваните устройства в Европа, като първото в света компактно А3 мастилено-струйно мултифункционално устройство. Brother е един от лидерите в доставките на печатна техника за малкия и среден бизнес. Освен това, Brother продължава да изследва нови пазари и продуктови сфери, да разработва напреднали технологии и иновации в потребителския софтуер.