Моля, въведете вашето потребителско име и парола.
Изчакайте зарежда се ..
Изчакайте зарежда се ..

Toshiba откри нов call център за българските си клиенти

2012

6

юни

Европейското подразделение на Toshiba обяви, че бе открит нов контактен център, който ще оказва съдействие по телефона за клиентите на компанията от 6 страни в Източна Европа: Чехия, Словакия, Сърбия, Хърватия, Румъния и България. Това е вторият контактен център на Toshiba в региона след откриването на първия на 6 февруари тази година в Истанбул. Той вече обслужва и клиенти от Гърция, а новият контактен център, базиран в Прага, покрива останалите страни от региона.

Клиентите от България могат да се свържат с техническите лица и да получат професионална помощ за лаптопите на Toshiba, като се обадят на телефон (02) 4917828 на обичайната тарифа за фиксирани разговори. Разговорите се насочват през VoIP до Прага, където се обслужват от оператор на български език. Той предоставя решения на всякакви въпроси, възникнали след покупката и съвети при възможни затруднения, които потребителите срещат. Контактният център работи от понеделник до петък от 9.00 до 18:00 часа.

Toshiba въвежда това единно решение, за да предложи все така добро обслужване на клиентите си в страните от региона. Специално обучени оператори ще отговарят на въпроси за лаптопите на компанията, дават съвети и диагностицират евентуални проблеми с продуктите от тази категория в случаите, когато това в възможно по телефона.

Операторите в контактния център имат две основни отговорности: първата е да оценят дали проблемът е свързан с хардуера и ако случаят е такъв, да насочат клиента към най-близкия оторизиран сервизен партньор на Toshiba, където ще му бъде предложено най-доброто решение. Други проблеми могат да се решават по телефона със съветите на подготвените консултанти на Toshiba – сред тези проблеми са липсващ или неработещ драйвер, различни настройки или инсталиране на обновления. Освен това, операторите в контактния център предлагат съвети в помощ на потребителите в случай на проблеми с регистрацията или при желание за закупуване на удължение на гаранцията.