Моля, въведете вашето потребителско име и парола.
Изчакайте зарежда се ..
Изчакайте зарежда се ..

Brother разкрива кой е най-подходящия цвят за бизнес лого?

2020

21

март

Поговорката е вярна – първото впечатление има значение и бизнеса логото е първото и най-формиращото мнение нещо, което потенциалните клиенти виждат от вашата търговска марка.

Цветовете влияят на нашите емоции, а логотипите имат силата да привличат или отблъскват хората от определен бранд.

А вие как решавате какви ще са цветовете на вашето бизнес лого?

Истината е, че няма универсално решение, всичко зависи от естеството на бизнеса ви и вашите клиенти.

За да отбележи Международния ден на цветовете на 21 март Brother споделя някои полезни съвети, за да ви подпомогне във взимането на това толкова важно решение.

 

Happy International Colour Day JPEGЧерно

Не е изненада, че черният цвят е един от най-популярните избори за логотипи и е предпочитан от компании, които търсят традиционен облик.

Избирането на опростено черно лого ще направи вашата марка да изглежда вечна, луксозна и дори загадъчна.

Тъй като в някои култури се приема за цвят на скръбта, черното се избягва при брандове, които предлагат здравни услуги, бебешки и семейни продукти.

 

Синьо

Синьото е един от най-популярните избори за лого и цвят, за който ние в Brother се гордеем, че представя нашата марка. Това е цвят, който символизира спокойствие, зрялост, логика, честност и интелигентност.

И все пак, заради своята популярност, ако обмисляте да заложите на синьо лого, то трябва да се отличава от тълпата, за да гарантира, че бизнесът ви ще бъде забелязан. Една от опциите да отличите марката си от тази на конкуренцията е да добавите слоган, например Brother използва нашето „At your side“ за бизнес мото.

Синьото лого трябва да се избягва, ако сте в хранителния отрасъл, тъй като този цвят рядко се среща при храните и потиска апетита – никой не би искал да похапва от плато със синя храна все пак.

 

Червено

Червеното е полемичен цвят, тъй като при него има смесица от конотации – както със страст, така и с гняв. Въпреки това, като лого, той може да бъде могъщ, шумен, модерен и закачлив.

Научната теория е, че човешкото око разпознава червеното по-добре от останалите цветове, тъй като в исторически план това ни е помагало да забележим плодовете, които растат по дърветата.

Цветът е толкова отличителен, че доведе до създаването на някои от най-разпознаваемите марки в света като Coca-Cola и Netflix, които използват червено в логото си. Комбинирането на червено лого с бели, черни или жълти цветове може да добави допълнително въздействие.

 

Зелено

За да внесете цвят във вашия бизнес, открийте как може да направите значимо първо впечатление с нашата цветна гама мастиленоструйни принтери тук.