9 лесни начина за подобряване на търговията на дребно с процесите за печат от Brother
24
Oct
Начинът, по който потребителите пазаруват, еволюира значително през последното десетилетие. Докато европейските продажби на дребно се очаква да нараснат с 2% през 2019* – използването на тази възможност за растеж изисква иновации, които са насочени към задоволяване нуждите на клиентите, които очакват най-доброто – сега.
Това прави ефективността по-важна от всякога в търговията на дребно. И тъй като 95% от европейските фирми за търговия на дребно работят с по-малко от 10 служители**, подобрените бек офис процеси могат да помогнат за предоставянето на впечатляващи услуги, които ще им позволят да се конкурират с основните марки.
Запознайте се с тези 9 идеи, които ще ви помогнат да подобрите процесите на работа, опита с клиенти и тяхното преживяване с технологиите за печат.
1. Корекция на цените – както се казва, времето е пари, а една от най-трудоемките и отнемащи време задачи в търговията на дребно е наложителното повторното маркиране на продуктите. Спестете време с преносим етикетиращ принтер, който осигурява печат при нужда. Надеждната WiFi и Bluetooth свързаност означава, че може да бъде с вас по всяко време в магазина и склада. Дайте своя принос за околната среда и избягвайте разхищаването, тъй като специализираните принтери за етикетиране отпечатват точния брой необходими етикети. От друга страна това спестява пари – предимство за всеки бизнес.
2. Управление на наличностите – качествената система за управление на наличността може да доведе до увеличение на продажбите. Използвайте преносим принтер за лесен печат на етикети за стоки и рафтове. Използването на принтер вместо ръчно надписване означава, че етикетите са точни – избягват се догадките, когато става въпрос за нечетлив почерк, което може да доведе до грешки. Ясни и сбити баркодове също могат да бъдат отпечатани, което прави сканирането лесно.
3. Архивиране – това, че архивът ви е в отлична форма, улеснява преглеждането на записи и прави лесно изпълняването на повторни поръчки. Дигитализирайте вашите процеси чрез сканиране и автоматично записване на бележки за доставка във вашата база данни. Това пести време и елиминира риска от грешки при подаването на заявки. Използването на компактен скенер като ADS-2200 означава, че устройството може да бъде разположено на най-удобното място, което го прави още по-ефективно.
4. Сигурен печат – опазването на конфиденциалността на чувствителни данни на клиенти е от съществено значение и може да бъде постигнато чрез използване на NFC или активиране на PIN. Това гарантира, че документите могат да бъдат достъпни и извличани само от лицето, което е оторизирано да ползва печата и предотвратява попадането на данни в грешни ръце. Този процес също може да намали разходите, тъй като могат да бъдат зададени ограничения за печат от всеки потребител.
5. Печат за склад – преносими модели за печат, сканиране и етикетиране могат да се използват за създаване на безжичен работен процес. Устройствата могат да се използват навсякъде в склада, така че да има по-малко движение и оперативните лица да могат да етикетират стоки на най-удобните места. Това означава, че продуктите могат да бъдат доставяни на клиентите по-лесно и ефективно.
6. Печат за бек офис – за да работите с максимална ефективност, вашият бек офис трябва да бъде организиран. За да отпечатвате клиентски поръчки, да изпращате бележки и фактури ефективно, трябва да инвестирате в система, която може да печата бързо и да управлява големи обеми. Намалете тежестта от честата смяна на тонери, като изберете мастило или тонер касети, които произвеждат още по-качествени, професионални документи, които са лесни за четене.
7. Управление на времето за изчакване – често срещана причина за получаване на рекламации от клиенти е времето за изчакване. Това може да бъде избегнато чрез въвеждане на няколко малки промени. В кабинета за доставка, например, можете да управлявате опашката от хора като издавате на клиентите номер, използвайки персонален принтер. В павилиона може да се използвате преносим принтер за етикетиране на продукти и така да намалите времето за обслужване на клиенти, което ще ги направи по-щастливи.
8. Карти за идентификация на персонала – спестете време и пари, като създадете свои собствени карти за персонала и посетителите. Баджовете могат бързо и лесно да се отпечатват, както и когато са необходими. Те са защитени с траен ламинат, което ги прави да изглеждат професионално.
9. Етикетиране на храните – с етикетирането на хранителни алергени съставките могат да бъдат ясно подчертани. Многоцветните етикети могат да се използват за отбелязване на алергени, което улеснява потребителите да знаят какво точно купуват и да избегнат риск от сериозни алергични реакции. Подходящ модел за целта е примерно QL-800.
„Brother има цяла екосистема от гъвкави мобилни решения, които могат да работят в конкретни ритейл зони и така да пестят време, разходи и усилия, както на клиентите, така и на търговците. Те помагат за развиването на по-ефективни процеси, които създават основа за растеж на бизнеса“, коментира Ива Тотева, Мениджър „Продажби и маркетинг“ в Brother България.
* Източник: Oxford Economics – Eurostat — BNP Paribas Real Estate - November 2018
** Източник: Eurostat 2016