Huawei отново предоставя на всички свои клиенти в България до 50% отстъпка за смяната на дисплей на мобилно устройство
15
авг.
Huawei стартира нова сервизна кампания в България от 15 август, която продължава до средата на месец септември. В този период всеки притежател на Huawei телефон може да подмени счупен или дефектен дисплей с отстъпка до 50% без допълнителни разходи.
Счупен или пукнат екран или повредена батерия са едни от основните проблеми, с които ежедневно се сблъскват потребителите на мобилни телефони. Това обаче не е валидно за потребителите на Huawei телефони, които могат да се възползват от специалната Huawei Care сервизна услуга в периода 15 август – 14 септември.
В днешно време за всеки потребител е важно личните му данни да са защитени, дори когато оставя телефона си в сервиз. Huawei предоставя точно такава услуга с Huawei Maintenance Mode (можете да го откриете в приложениeтo HiCare), която гарантира, че никой няма да има достъп до личните ви данни.
С новата сервизна кампания, Huawei дава възможност освен предоставянето на нов дисплей, потребители да подменят и батерията на своя смартфон. Тази услуга важи за определени модели, за които можете да получите справка в оторизирания сервизен център на Huawei.
Новата сервизна услуга за до 50% отстъпка за извънгаранционна смяна на дисплей важи за избрани ключови модели на Huawei: P20, P20 Pro, Mate 20 lite, P20 lite, Mate 20 Pro, P Smart 2019 и моделите от Y серията – Huawei Y6, Y5, Y7 Prime 2018, Y7 2019, Y6 2019.
Можете да проверите отстъпката, която ще получите при подмяна на счупен екран, тук: https://consumer.huawei.com/bg/support/screenreplacement/. На този сайт можете да откриете и всички подробни условия на промоцията.
Всеки потребител може да се възползва от сервизната промоция като лично посети оторизирания Център за обслужване на клиенти на Huawei в София на ул. „Леге“ N6. Там всеки може да получи съвет или помощ за своето Huawei устройство всеки делничен ден от 9.00 до 18.00 часа. Може също така да разгледа актуалните продукти на компанията и дори да изпие безплатно кафе.
Друга възможност е и в рамките на кампанията да заявите услугата „От врата до врата”, с която може да се поръча куриер за сметка на Huawei на тел. 080018818, след което ремонтираното устройство ще бъде върнато обратно на посочен от клиента адрес.
Huawei напомня и за протичащата до края на годината сервизна кампания, от която можете да се възползвате всеки последен четвъртък и петък от всеки месец, която дава 50 лева отстъпка от всеки извънгаранционен ремонт и безплатен протектор за дисплей при извършен ремонт. Подробна информация за нея също може да се намери на официалния сайт: https://consumer.huawei.com/bg/support/.