Brother представя технологиите през 2025 г. и как да се подготвите в 6 стъпки
29
Aug
До 2025-а година остават малко повече от шест години. Но във времената на повсеместно навлизане на дигиталните технологии това е голям скок, особено по отношение на работното място.
Според ново изследване за печата, проведено от Quocirca, работното пространство на близкото бъдеще ще бъде радикално различно по отношение на това как и къде работим и какви технологии за печат използваме.
Отчитайки всички новопоявяващи се тенденции, очертани в изследването, Brother извежда на преден план 6 специфики, които ще помогнат да извървим пътя към виртуалната, свързана офис екосистема на 2025 г.
1) Мобилните служители ще съставят около 60% от работната сила
Quocirca разкрива, че според организациите средно около 60% от техните служители ще са мобилни до 2025 г. в сравнение с 38% през 2017 г. Тази драстична промяна ще стане възможна благодарение на интегрирани решения за работното място, включително интерактивни дисплей технологии, гласово подпомагане, виртуални асистенти и нарастващата популярност на центрове за съвместна работа и co-working пространства.
2) Растеж на Интернет на нещата (IoT), Изкуствен интелект (AI) и аналитичност
IoT, облакът, анализът на данни и изкуственият интелект ще напредват бързо през следващите седем години и ще създават нови възможности за свързване. През 2025 г. прогнозата е 80 милиарда IoT устройства да генерират данни, на базата на които изкуственият интелект и предикативният анализ ще отключат познания за промените в начина на използване на технологиите.
Мултифункционалните принтери ще станат много по-внедрена част от това широко IoT пространство. Анализът ще подхранва разработките и ще помага за увеличаване на живота на устройствата, ще подобри поддръжката и потребителското преживяване.
3) От транзакции към договори – управляваните услуги за печат (MPS) ще растат
Управляваните услуги за печат се радват на огромен успех в предприятията и до 2025 г. 57% от малките и средни компании се очаква да възприемат модела „като услуга“. Управляваният печат комбинира свързаните технологии за печат с поддръжка и оптимизирано използване, което ще ускори процесите на виртуализация на работните места
4) Новата „благодатна почва“ за мобилния печат
Мобилният печат ще расте във всички сектори. 54% от организациите очакват обема на мобилния печат да расте и това представлява огромна възможност за завършване на работните процеси на свързаните служители.
5) Ще доминира сигурността, базирана на автентификация
Сигурността се възприема като топ приоритет от 84% от организациите. За да посрещне еволюиращите предизвикателства, Quocirca приема, че до 2025 г. устройствата ще проверяват идентичността на потребителя на база факти като биометрия, локация и глас.
Това ще отключи нови възможности за сигурност и ще играе централна роля в завършването на тази нова работна екосистема.
6) „По-малко хартиен“, а не „безхартиен“ офис
Един от неочакваните изводи, разкрити от Quocirca, сочи, че печатът просто няма да изчезне скоро.
Милениал поколението, което всички очакват да загърби печата заради своите „дигитални“ навици, очаква важността на печата да нарасне. 74% от хората на възраст между 18-34 г. считат, че печатът е важен днес, но 77% посочват, че той ще е важен през 2025 г.
Докато обемът на печат ще намалее, според изследването на Quocirca има индикации, че той ще остане в ролята си на ключова част от интелигентната, свързана екосистема.
Quocirca счита, че от съществена важност за подготовката за тази нова, виртуална среда е иновацията на производителите.
Разработчиците трябва да осигурят нови функционалности и да подобрят потребителското преживяване. В тази връзка Brother инвестира сериозно в развойна дейност и ще използва потенциала на своите 110-годишни традиции в иновациите като работи съвместно с потребителите, за да създаде продукти, готови за бъдещето, които посрещат техните нарастващи нужди.
Модели на принтери Brother са налични в складовете на Поликомп ЕООД. Повече информация може да намерите тук.
Методология на изследването
Quocirca провежда 575 онлайн интервюта с IT мениджъри и вземащи решения бизнесмени от малки и средни предприятия във Великобритания, Франция, Германия, Холандия и САЩ. Проведени са и 55 телефонни интервюта с висши мениджъри – представители на печатната индустрия, техни партньори и независими софтуерни разработчици от САЩ, Европа, Япония. И двете проучвания са проведени през октомври и ноември 2017 г.
За Brother
Brother е световно известна технологична компания, създадена в Япония преди повече от век. В момента има офиси в 44 държави, а продуктите й се продават в повече от 100. Започнала като производител на шевни машини през 1908 г., Brother Group е развила и разширила неимоверно през годините гамата от технологични продукти и услуги, които предлага. Днес някои от най-известните от тях са принтерите, мултифункционалните устройства, факсовете, етикетните принтери и мобилните печатни решения, които се произвеждат в собствени фабрики на компанията, намиращи се в Япония, Китай, Виетнам, Малайзия и др. азиатски страни.
На Европейския пазар Brother стъпва през 1958 г., като в момента има силно присъствие с търговски офиси в 19 европейски държави, централен офис за Европа в Манчестър (Англия) и две производствени мощности в Европа за рециклиране на консумативи: Великобритания и Словакия. Brother непрекъснато отговаря на променящите се нужди на пазара като патентова и произвежда нови и оригинални продукти. Продуктовите дизайнери на компанията са създали някои от най-продаваните устройства в Европа, като първото в света компактно А3 мастилено-струйно мултифункционално устройство. Brother е един от лидерите в доставките на печатна техника за малкия и среден бизнес. Освен това, Brother продължава да изследва нови пазари и продуктови сфери, да разработва напреднали технологии и иновации в потребителския софтуер.