Toshiba празнува 25 години от първия в света лаптоп за масовия пазар
22
юни
Нойс, Германия, 21 юни 2010 г. – Днес Toshiba Europe GmbH празнува 25 години от създаването на първия в света лаптоп за масовия пазар – Toshiba T1100. По повод на този забележителен момент в историята на компютрите, Toshiba задава тенденциите в бъдещето на мобилните компютърни технологии като анонсира три нови продукта. Тази новина отбелязва ключов момент в постоянно нарастващия списък на Toshiba за "Първите в света".
Три нови юбилейни продукта
Toshiba AC100. Toshiba навлиза на пазара на мобилни интернет устройства с представянето на Toshiba AC100. Неговите мини размери, съчетани с изключително дългото време, за което остава в режим на готовност го правят идеалното устройство за консумиране на медийно съдържание, сърфиране в интернет, разглеждане и редактиране на документи, имейли и други съобщения където и да се намирате. 10.1-инчовият (25.7 см) AC100 може да остане в режим на готовност до 7 дни.
Toshiba Libretto W100. Libretto W100 е първият в света лаптоп с два екрана, който ползва Windows 7. Libretto W100 е доказателство за инженерните умения и изобретателност на Toshiba. Компанията е създала уникално устройство с джобен размер, което може да се ползва за създаване и ползване на най-различно съдържание. Със своите два 7-инчови (17.8 см) чувствителни на допир екрани, Libretto W100 е предназначен за потребителите, които искат първи да ползват най-новите и най-креативни мобилни компютърни решения и да се наслаждават на усъвършенствани уеб и компютърни приложения с уникален потребителски интерфейс.
Toshiba Portege R700. Portege R700 е най-тънкият и най-лекият (само 1.3 кг) пълнофункционален 13.3’’ (33.8 см) лаптоп Toshiba в Европа. Той е специализиран за бизнес потребителите и съчетава лека ултра тънка рамка с иновативни компютърни технологии.
Сила в иновациите с 25 години опит
От пускането на пазара на първия в света лаптоп за масовия потребител Toshiba T1100 през април 1985 г., Toshiba остава истински новатор в разработването на мобилни компютри. "От тогава досега ние сме доказвали многократно нашия стремеж да постигнем лидерски позиции в технологиите, намаляването на размерите и повишаването на функционалността. Това е не само неизменна част от същността на Toshiba, но и от бъдещето на мобилните компютри", заяви Алън Томпсън, Президент на Toshiba Europe GmbH. През изминалите 25 години, инженерите на Toshiba успешно прилагат своя професионален опит, за да създават водещи иновации при мобилните компютри с цел да отговорят на нуждите на потребителите: Toshiba е продала повече от 90 милиона лаптопа от 1985 г. досега. "В момента сме на път да достигнем до 100 милиона продадени лаптопи до края на тази година," заяви още Алън Томпсън.
Разнообразието ще става още по-голямо
Това, което започна преди 25 години с едно ново устройство в нова категория, прерасна в разнообразен пазар, какъвто имаме днес. "Ние вярваме, че разнообразието е основополагащият елемент за постигането на широка популярност сред потребителите", заяви Алън Томпсън. В унисон с тази тенденция и в отговор на много специфичните нужди на потребителите, Toshiba създаде три нови устройства. "Докато лаптопите с 15" или по-големи екрани ще останат основното устройство за създаване на съдържание, пазарът отваря големи възможности за иновативни, по-малки интелигентни устройства като например AC100 и двуекранния Libretto W100 Limited Edition," добави Томпсън.