Защо трябва да насочите вашите клиенти към облака?

Клиентите вече търсят технологии от ново поколение и технологични решения, базирани на модела „като услуга“. Това им позволява да „плащат в движение“ за тези водещи на пазара решения, без предварителна инвестиция и с използване на оперативни разходи (OpEx), а не капиталови такива (CapEx). Този модел драстично ускорява времето за внедряване и позволява бързо въвеждане на иновации и постигане на конкурентно предимство. Малките и средни предприятия могат да се възползват от този подход, независимо колко малки са или колко нишов е техния бизнес.

Иновативните компании насочват фокуса си към висококачествени цифрови решения в облака. Напредъкът в big data и анализа създаде нови пазари за нововъзникващи технологии като AI и машинно обучение, IoT и блокчейн.

Разширяването на облачната екосистема и достъпът до данни създаде нови изисквания за сигурност, които се превръщат в залог за цифрова трансформация. Всъщност IDC прогнозира, че самият GDRP ще създаде пазарна възможност за 3,5 милиарда долара.

  • ВЛАСТЕЛИНИ НА ОБЛАКА: 70% от анкетираните фирми са фокусирани върху облачните услуги, за да добавят стойност.
  • СЪВРЕМЕННИ ТЕХНОЛОГИИ: До 2019 г. IDC оценява, че 40% от дигиталните инициативи ще бъдат задвижвани от когнитивни/AI възможности, big data и IoT, предоставящи критична информация за новите модели на работа и осигуряващи приходи.
  • НОВИ УМЕНИЯ: Партньори, квалифицирани в дигиталните технологии, услугите за трансформация и съвременните бизнес практики, ще бъдат начело на дигиталната икономика и ще могат да привлекат най-талантливите кадри. През 2020 г. 85% от новите служители ще бъдат проверявани за аналитични и AI умения. И също 25% от компаниите в Global 2000 ще имат разработени програми за дигитално обучение и съвместни инициативи.

Бизнес трансформацията е част от по-мощна тенденция на дигитална трансформация и не може да бъде пренебрегната. Всеки участник в този процес трябва да преразгледа своята стратегия и цели към новите пазарни възможности, и да се съсредоточи върху удовлетворяването на изискванията на клиентите като започне с трансформацията на своя собствен бизнес.*

* Източник: IDC eBook „The Digital Transformation Opportunity“, спонсорирана от Microsoft

За контакти:

E-mail адрес: csp@polycomp.bg

Телефон: +359 2 814 4141

© 2020  PolyComp. All rights reserved.