Моля, въведете вашето потребителско име и парола.
Изчакайте зарежда се ..
Изчакайте зарежда се ..

Samsung прави сериозна заявка за присъствие на българския ИТ пазар

2011

24

март

София, 23.03.2011 г. - Световният технологичен лидер Samsung заяви сериозното си намерение за присъствие на IT пазара в България. Това се случи по време на среща, в която компанията представи новите си серии принтери, ноутбуци и монитори, с които ще затвърди, разшири и подсили позициите си в ИТ сектора у нас.

Една от основните цели на компанията е да продължи да диктува тенденциите в развитието на технологиите и същевременно да посочи на потребителя възможностите за „По-умен живот” (Smart Life). Smart Life е стратегията на Samsung за 2011 г, която се концентрира върху лесното свързване на всички устройства, за да улесни начина на живот и работата на потребителите.

Samsung представи нова серия принтери, с която амбициозно стъпва в сегмента на средния и корпоративен бизнес. Новите модели SCX-5637/5737/4833 и ML-3310/3710 са създадени според нуждите на различните потребители и чрез тях се обръща внимание на цялата стойност на инвестицията – от консумативите за принтера до неговата поддръжка. Компанията си партнира с основните лидери на софтуерния пазар, за да предложи най-добрите офисни решения.

Едва месеци след като представи ноутбуците си, проектирани специално за българския пазар, Samsung затвърди позицията си на най-бързо развиващата се марка при мобилните компютри у нас. Един от новите продукти, които ще продължат да налагат марката на пазара е новият Series 9 лаптоп. Моделът е един от най-тънките и най-иновативни в технологично отношение в света. Разработването, производството на компонентите и сглобяването на ноутбука са дело на Samsung, което е и гаранция за надеждност и качество. През месеците април и май се очаква повече информация за Series 9.

През 2011 г., Samsung ще се концентрира и върху нови серии монитори. Моделите с големина от 18,5” до 24” предлагат невиждана досега мултифункционалност. Сериозно внимание е отделено на дизайна на монитора. Новите монитори ще допълнят концепцията за умен живот, като помагат за сработването на всички устройства като едно. Стратегията на Samsung е да се заложи не на отделния продукт, а на т.нар. “cloud computing”. Интегрираните нови технологии ще позволят на потребителя да свързва до 6 монитора към своя компютър, както и да използва новите модели като докинг станция за всички други дигитални устройства. Акцент се слага и при триизмерността на картината, както и при преобразуването на 2D сигнал в 3D.