Моля, въведете вашето потребителско име и парола.
Изчакайте зарежда се ..
Изчакайте зарежда се ..

Samsung Сервиз идва при вас!

2020

7

апр.

Ако имате проблем с телефона си, ще го вземем, ще го ремонтираме и ще ви го върнем обратно.

 

Обадете се на 0800 11 131 или *3000, за да планирате ремонт или да научите повече подробности. #ОстаниВкъщи #СъсSamsung

По-долу можете да намерите повече информация относно стъпките за взимане на уред. Ако имате някакви притеснения, не се колебайте да ни се обадите на един от посочените по-горе телефони.

 

1. Наличен за уговорка

Дори и да останете у дома, можете да ни се обадите от понеделник до петък за проблеми с Вашето мобилно устройство. Самсунг оператор ще бъде готов да ви помогне.

2. Говорете с нашия оператор

Нашият оператор ще ви зададе няколко въпроса за вашия уред и ще изиска определени лични данни като: име, имейл адрес, физически адрес и др.

3. Проверка на гаранцията

Ако телефонът е в гаранция, взимането и ремонтът ще бъдат безплатни. Ако телефонът не е вече в гаранция, ще бъдат начислени допълнителни разходи (транспорт и разходи за ремонт). Ще бъдете информирани за това от операторът на Samsung или от персонала в оторизираният сервизен център на Samsung.

4. Съгласие с условията за взимане

Дали телефонът ви е в гаранция или не, не е нужно да се притеснявате за взимането. Операторът ще ви предостави необходимата помощ и в двата случая, независимо дали сте от София или страната.

5. Подгответе пратката

Операторът ще ви информира какво да включите в пратката.

6. Взимане на пратката

Подробности за часът и датата на събиране, ще получите от оператора. Пратката ще бъде взет от външен куриер и ще бъде пратена до оторизиран сервизен център на Samsung. Ще получите номер на товарителница на имейл адрес, чрез който ще можете да проследите състоянието на Вашата поръчка.